perjantai 9. huhtikuuta 2010

Peliehtoo Heikkilässä.

Jarmo ja Eevaleena puhui mut päivällä ympäri lähtemään Heikkilään pelailemaan. Kaupan kautta mentiin sitte Venesjärvelle ja Pete jo odotteli pihassa. Pelailemas meitä oli minä, Jarmo, Pete, Eevaleena Eevaleenan kaks pienempää sisarusta Anttimikael ja Josefiina.

Ensimmäiseks taidettiin pelailla Ubongo Extremee. Sen pelailu oli vähä mitä oli :D Mut siitä kyllä tykkäs ainakin Josefiina. Se tykkäs tehdä niitä vielä pelin jälkeenki :D

Toinen peli oli Pictionary. Jarmo ja Pete oli joukkue ja Eevaleena ja Anttimikael oli joukkue. Mä olin vähän niinku mukana Jarmon ja Peten joukkuees arvailemas, mutta en piirtäny ollenkaan. Sit olin ylituomarina, eli päätin että hyväksytäänkö vastaus vai ei, jos tuli sellanen tilanne :D

Kolmas peli oli Alias. Pelattiin kahdella kolmen hengen joukkueella eli minä, Jarmo ja Pete vs. Eevaleena, Josefiina ja Anttimikael. Siinä pelis kyllä kaikki selitti :D Oli ihan hauskaa kyllä pelailla sitä pitkästä aikaa taas :D

Neljäs peli oli Diamant. Oli tosi mukava päästä pelaan sitä kuudella hengellä! Pete sai 22 pistettä, Anttimikael 21, Jarmo 16, minä ja Eevaleena 15 ja Josefiina tai saada 13. Että aika tiukalle meni :D Jotain tohon suuntaan ainaki pisteet oli :D

Sit Pete lähti ja loppuehtoo me piirreltiin kuva-arvotuksia :D

Ihan mukava pelailuilta oli! :) Täytyis kyllä ottaa uusiks joskus!

3 kommenttia:

Mari kirjoitti...

I wanna play pictionary too!!!

Mari kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Jarmo kirjoitti...

Juu kivaa oli! Uusiks otetaan heti, ku keriitään. Kuulemma oli kivaa muillakin. Kuva-arvotuksia tuli tehtyä aika kasa tosiaan - vielä senkin jälkeen kun Heidi lähti.

PS. Antti-Mikael = Anttimikael