sunnuntai 19. syyskuuta 2010

Reiskaa parina iltana

Pelattiin Tapanin kans perjantai-iltana kolme erää RFTG:a. Mä vein ekan erän 1p erolla. Tapani voitti toisen muutamalla pisteellä ja viimesen luovutusvoitolla. Mua rupes korpeen, ku unohdin nostaa VIISI korttia produce-vaiheessa. Puhuttiin huomion herpaantumisesta.

Lauantaina otettiin neljällä sierainparilla. Pöydässä mun ja Tapanin lisäks Tare ja Raideri. Eka peli meni mulle selkeellä erolla: Jamo 52, Tapani ja Tare 35?, Olli 26.

Toinen erä oli Tapanin heiniä. Loput sijat oli järjestykses mä, Olli, Tare. Kolmannessa oli taas mun vuoro rulettaa.

On kyllä ihan pistooli peli, ku aina on eri strategiat. Bonuslaatat tuo mukavaa lisäjännää peliin - etenki 5p-laatat, jotka saattaa vaihtaa omistajaa pelin tuoksinassa. Ite oon aina mukana, ku Reiskaa joku ehdottaa!

2 kommenttia:

Tapanote kirjoitti...

Nyt täytyy sanoa, että noissa nelinpeleissä oikeastaan ensimmäistä kertaa tuli oikeasti kähinää niistä bonuslaatoista, ja niihin tuli tähdättyäki eri tavalla kuin aiemmin.

Ja tossa moninpelissä on niin erilaiset dynamiikat kuin advanced 2pssä, että oli todella hienoa vaihtelua. Tykkäsin vain paljon.

Ja kyllä rftg on vaan todella vahva kympin peli geekissä, ja vahvistuu vaan.

Pitäiskö se Brink of War hommata? Miltä se vaikuttaa?

Jarmo kirjoitti...

Totta kai pitää hommata! On kyllä sitte ihan sekoo, sen verran tiän! Malauta kaiken maailman prestige-pointsit mukana..