sunnuntai 23. tammikuuta 2011

Viikonlopun pelailuja!

Perjantaiehtoona minä, Jarmo ja Tapani pelattiin Age of Steam. Onki vähän aikaa siitä, ku oon viimeks pelannu sitä, eikä oo kauheen hyviä muistoja siitä pelistä :D Mutta nyt se meni ihan kivasti, vaikka en siitä mitään ymmärtänykään :D Tapani sen yllättäen voitti, ku se rakenteli niin hulluna rataa ja mulla ja Jarmolla meni pisteet tasan. Kuvasta päätellen Jarmoa otti päähän, että tulin sen kans tasoihin. (Jarmolla on puukko kädessä :D)

Sitten me pelattiin vielä Trivial Pursuitia. Tapani voitti senki, Jarmo pääsi melkein maaliin ja mä olin sitte huonompi siinä :D

Lauantaina mä voitin kaikki mitä pelasin! Ei asiaan kuuluva homma, mutta oltiin hallilla frisbeetä heittämäs ni voitin jätkät ku heitettiin yhtä semmosta kisaa. Kolme kisaa heitettiin ja voitin kaks ekaa.

Pelasin Tapanin kans piiiitkästä aikaa Aavikon karavaanit. Kummatki siinä rakenteli niitä kamelijonojansa. Mä en yhtään huomannu, että peli oli loppumas ja sattumalta viimisellä vuorolla tpistin kaks vihreetä kamelia. Sillä kahdella vihreellä tulin siinä vihrees väris tasoihin Tapanin kans. Se ei huomannu ollenkaan, että laitoin. Ne se luuli, että voittaa vihreen värin. Mä voitin kaks väriä, Tapani yhden ja loput meni tasan. Mun pisteet oli 80 ja Tapanin 76.

Pelasin vielä illalla Jarmon kans Ricochet Robottia. Jarmo sano, että kai sä voitat tämänki, mutta en oo ikinä voittanu sitä peliä. Mä en oo koskaan osannu sitä. No, me oltiin ennen viimistä laattaa tasois 8-8. Kun me sitä viimistä katteltiin, ni Jarmo sano, että 11 mutta sanoikin 9. Mutta sitten mä sanoin 8. Mä voitin sen pelin ensimmäisen kerran! Se oli ääryyttä.

Kiitos vaan Jarmolle ja Tapanille, ku pelasitte. Kiitos myös kaikille, jotka oli heittämäs frisbeetä :)

2 kommenttia:

Jarmo kirjoitti...

Heidi oli ääryyttä kaikis peleis!

Tapanote kirjoitti...

Karavaaneis olin kylä ihan pihalla, vaikka luulin hallittevani peliä.