perjantai 19. marraskuuta 2010

Peliehtoota Mäellä viettämäs.

Paikalla on Heidi (minä siis), Tapani, Jarmo, Harri ja Markku. Ekana pelinä pelattiin Um Reifenbreite. Markku tuli paikalle vasta puolesvälis peliä, joten siis ei pelannu sitä. Siinä pisteet meni niin, että Jarmo sai 136, minä 97, Tapani 96 ja Harri 95.

Toisena pelinä pelattiin Roll through the ages, joka on muuten pelinä ääryyttä. Tapani ei pelannu sitä. Siinä pisteet meni Jarmo 20, Markku 13, minä 8 ja Harri 1. Ei menny vahvasti.

Pojat just alottelee tossa El Grandea. Eeeeen minä mutta poijjaat.

2 kommenttia:

Jarmo kirjoitti...

Juu olin taas ääryyttä kahdes ekas pelis, El Grandes tuli takkiin sitte khyllä.

pisteet oil seuraavat:
Tapani 105
Markku 100
Harri tai Jarmo 95
Harri tai Jarmo 90

En muista kummin päin oltiin Hapan kans.. Mutta sen muistan, että Hapa oli viiiiiihtees.

Elaijah Kimbalei kirjoitti...

Mä muistan, että Jamo haisi pahalle.

Tai no tarkennetaan sen verran, että ei Jamo itsessään haissu pahalle, vaan... tai no joo, se mitä Jamossa itsessään oli, haisi kyllä pahalle kun se tuli ulos. Eli...

NO SOOTANA SE PIERI KOKO AJAN!!! Oli taas niin vaikee tuoki sanoo.