tiistai 7. joulukuuta 2010

Ajatuksia turnauksesta

Kai mäkin nyt sitte voisin muutaman sanasen sanoo omasta puolestani.

Der Untergang von Pompeji oli itelle pieni pettymys. Hävisin aika pystyyn. Olikohan se punanen väri väärä valinta? :D

Dominion meni aika lailla sillain, ku olin kuvitelluki. Olin siinä toinen. Setuppi nyt oli mitä oli. Rahaa vaan keräsin koko ajan ja ostelin läänejä.

Menolippu Eurooppassa olin toinen. Se meni paremmin ku ajattelin. Otin enemmän reittejä, ku yleensä otan. Joten saatto olla, että meni parhaiten mitä koskaan on menny. Olin ihan tyytyväinen kyllä.

Notre Dame on sellanen peli, että mä en vaan tiä, miten siinä saa pisteitä. Sain mä muistaakseni yli 50 pistettä mikä on mulle aika kova Notressa, mutta jäin silti viimiseks. En ollu pettyny mitenkään.

Race for the Galaxya en osaa ollenkaan, joten tässä pelissä ihan mikä tahansa pistemäärä on mulle hyvä :D Jäin viimiseks, mutta ei paljon haitannu :D

Fairy Tale oli suuri pettymys! Yleensä oon saanu siinä ihan hyviä pisteitä, mutta nyt oli kuraa mun peli. Jostain syystä ei vaan onnistunu just silloin ku olis pitäny! Jäin viimiseks aika lailla.

Puerto Rico meni aivan huipusti! Juhlin siinä voittoa, ku olin laskenu pisteikseni 54 pistettä, mutta kyllä se Santeri vaan ohitti mut siinä sitte ja sai 58 pistettä. Vähän jäi kaihertaan kyllä se toisaalta, mutta no, ei voi mitään. Joskus käy niin :D

Kaiken kaikkiaan oli ihan huippu päivä! Ei haitannu yhtään, että jäin viimiseks! Oli hyvät pelit, hyvä henki, kaikki järjesty tosi hienosti! Kiitos vain kaikille päivään osallistuneille ihmisille! :)

1 kommentti:

Tapanote kirjoitti...

Mitä ny samois pöydis oltiin niin ihan hyvin vedit.

Domissa ja Menolipussa pelattiin aika tasan - Reiskassa ny et voinu kauheesti odottaakaan ku hädin tuskin tiesit säännöt.

Se on turnauksen peleistä "vaikein" pelata hyvin jos on pelannu vaan kerran tai pari.

Sullahan oli monta peliä, missä hävisit sijotuksen tai kaks tosi pienellä erolla, eli hyvin olisit voinu olla korkeemmallakin.