lauantai 28. maaliskuuta 2009

Alias-seko

Minä, Jarmo, Harri ja Petri pelattiin tos torstaiehtoona pieni Alias-seko. Se oli niinku seko sanan varsinaises merkitykses. Pelattiin kolme peliä, eli kaikki pelas kaikkien kans kerran. Ekan pelin voitti Jarmo ja Pete aika paljo, toisen pelin voitti Harri ja Jarmo aika paljo, mutta viiminen peli oli TIUKIN MAAILMASSA! Minä ja Jarmo oltiin joukkue siis ja oltiin menty jo maaliin. Harrilla ja Petrillä oli kuitenki tasottava vuoro ja niiden piti saada kymmenen pistettä, että ne tulis tasoihin ja NE SAI SEN KYMMENEN PISTETTÄ! Se oli ääryyttä! No, oltiin sitte tosiaan tasoissa ja otettiin sitte sillai, että kumpiki joukkueesta selittää kerran. Mentiin siinäki viä tasoihin! Sitte otettiin toinen lisävuoro vielä ja sitte Harri ja Petri voitti, koska mä vähän fernesin siinä sitte. Mutta oli hieno peli!

Mutta keskiviikkoiltana ku minä, Jarmo, Harri ja Viona pelattiin ni Jarmo sano selitykseks mulle, että "eläin joka hirnuu" ni mä vastasin LEHMÄ! EI SUN SAA VASTATA LEHMÄ!

Siinä jotain pientä.

Ei kommentteja: