sunnuntai 10. tammikuuta 2010

Mexica ja Isis & Osiris

Pelattiin Tapanin kans tossa iltasella Mexica. Se on tosi mukava ja aika yksinkertainen peli.

Mä lähdin siinä heti alusta asti rakenteleen pää leveenä alueita ja olin edellä Tapania aika paljon pisteis. Mutta Tapani rupes lykkään talojansa kentälle ja siinä se mun peli sitte meniki. Mä keskityin liikaa rakenteleen alueita ja Tapani sai kaikki talonsa kentälle, kun taas mulla jäi käteen monta taloa.

Mutta joka tapauksessa tykkäsin pelistä tosi paljon! Varmasti tuun pelaan uudestaan!


Pelattiin myös kolme peliä Isis & Osirista. Eka peli meni mulle 17-6, kaks muuta Tapanille 4-(-8) ja 14-12. Nopea ja hauska välipeli silti.

2 kommenttia:

Tapanote kirjoitti...

Mullakin Mexica nousi want-to-play-listalle heti. Tilastojen mukaan olen pelannut tätä kerran joka vuosi, joten jos tänä vuonna painais jokusen.

Jarmo kirjoitti...

Tämon toinen surkihupasa blogi! Lyön itteltäni just hampaat kurkkuun!